راه اندازی پویش یلدای مهربانی در قالب طرح ملی ایران قوی 

راه اندازی پویش یلدای مهربانی در قالب طرح ملی ایران قوی 

تاریخ انتشار : ۱۷ آذر ۱۳۹۹
سهیلا بهادری گفت: از آنجایی که در آستانه شب یلدا هستیم قصد داریم در قالب طرح ملی ایران قوی با جلب کمک های مومنانه پویش یلدای مهربانی را برگزار کنیم.

«سهیلا بهادری» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، با بیان این مطلب که یکی از برنامه های شاخص طرح ملی ایران قوی، رواق همدلی است، گفت: از آنجایی که در آستانه شب یلدا هستیم قصد داریم در قالب این طرح ملی با جلب کمک های مومنانه پویش یلدای مهربانی را برگزار کنیم.





رابط کانون فرهنگی هنری ام ابیها روستای تل شیراز عنبرآباد افزود: بر همین اساس و به منظور اطعام نیازمندان به ویژه خانواده های ایتام و بی سرپرست، غذای گرم در بین آنها توزیع می کنیم.





وی بیان کرد: از آنجایی که کرونا سفره های نیازمندان را بیش از هر زمانی تنگ کرده است بنابراین تصمیم گرفتیم با رعایت کامل نکات بهداشتی غذای گرم پخت کرده و پس از بسته بندی در ظروف یکبار مصرف در بین نیازمندان روستا توزیع کنیم.





بهادری ادامه داد: همچنین قرار است به عنوان میوه شب یلدا هندوانه خریداری کرده و همراه با بسته های غذا درب منازل نیازمندان تحویل دهیم.




رابط کانون فرهنگی هنری ام ابیها روستای تل شیراز عنبرآباد ابراز کرد: یکی دیگر از برنامه های کانون در دومین رویداد ملی فهما و ذیل طرح ملی ایران قوی، اجرای پویش جمعه های مهربانی است.




وی اظهار کرد: در همین راستا هر جمعه تعداد قریب ۱۰۰ پرس غذای گرم بسته بندی شده در بین خانوارهای نیازمند روستا به ویژه نیازمندان محله مسجد توزیع می کنیم.





بهادری اضافه کرد: علاوه بر این طرح هر جمعه یک هزار تومان صدقه را اجرا می کنیم و خانواده ها برای مشارکت در این طرح هر یک به ازای اعضای خود، مبلغ یک هزار تومان پرداخت می کند به طور مثال سهم مشارکت یک خانواده ۵ نفری در این طرح، مبلغ ۵ هزار تومان است و ما این مبالغ را جمع آوری کرده و در طول هفته به یکی از نیازمندان روستا کمک می کنیم.




رابط کانون فرهنگی هنری ام ابیها روستای تل شیراز عنبرآباد در خاتمه عنوان کرد: همان طور که می دانید یکی از برنامه های کانون ها، فعالیت در حوزه اجتماعی است و طرح ایران قوی موجب بهتر دیده شدن بُعد اجتماعی فعالیت های کانون ها می شود.

پایان پیام/ 586